Tuesday, October 25, 2016

მაია შიშნიაშვილი




ხელი ხელს "ღია საზოგადოება ფსიქიკური ჯანმრთელობის ინიციატივის" ცნობილი ფოტოგრაფი ემი ვიტალე სტუმრობდა.
ორგანიზაცია თავისი ინსტაგრამის ოფიციალურ გვერდზე აქვეყნებს ემი ვიტალეს ფოტოს ჩანაწერებით.
პირველი ჩანაწერი ჩვენი ორგანიზაციის დამფუძნებელ მაია შიშნიაშვილსა და მის შვილ ლევანს ეძღვნება:
"ლევანის სიყვარული მე მაძლევს ძალას, რომ ვიბრძოლო ცვლილებებისთვის. მან ჩამომაყალიბა მე ასეთ ადამიანად, როგორიც ახლა ვარ. როდესაც მე ვიღლები, ის მეხუტება და ეს დაღლაც ქრება და მე ვიწყებ ისევ ბრძოლას" - მაია შიშნიაშვილი
"ხელი ხელს" ორგანიზაციის მიზანია დიდი ინსტიტუციებიდან საოჯახო ტიპის გარემოში სპეციალური საჭიროების მქონე ადამიანების გადაყვანა. ისინი იწყებენ ნომრალურ ცხოვრებას და საზოგადოებრივ ცხოვრებაში ერთვებიან.
შესაძლებელია ისეთი მსოფლიოს შექმნა, სადაც პატივს ვცემთ შესაძლებლობებს, გვაქვს თავისუფლება, არჩევანი, ღირსება და ჩვენი ცხოვრების მართვის უფლება."

No comments:

Post a Comment